Els i les tècniques de diferents programes de la Fundació Intermedia van rebre el passat 29 de maig i 17 de juny una formació sobre legislació laboral, estrangeria i homologació d’estudis a càrrec d’Isabel Martin, advocada col·laboradora de la Fundació Surt i experta en aquesta matèria.

La formació va girar al voltant de la legislació laboral, gestions administratives de persones estrangeres i homologacions d’estudis realitzats fora del nostre territori. Es van tractar aspectes com les autoritzacions de residència més comunes, els requisits d’arrelament social, els requisits del contracte de treball per a nouvinguts, així com els diferents tipus d’autoritzacions de residència existents, entre d’altres.

Totes dues sessions formatives han sigut de gran profit per als i les tècniques, que han pogut conèixer més a fons aquests aspectes tan importants per a poder realitzar una millor orientació a les persones migrades que possiblement atenen en la seva feina diària.

Amb aquesta formació, Fundació Intermedia vol ampliar els coneixements i competències dels seus equips professionals per tal d’oferir a les persones una millor atenció i assessorament.