La trobada va aplegar tot l’equip que generalment treballa en els 20 punts d’actuació que la fundació té a 17 municipis de Barcelona, Girona i Tarragona

L’equip tècnic, d’intermediació, coordinació i direcció del Programa MAIS de Fundació Intermedia es va reunir en sessió plenària el passat 18 de desembre a la Lleialtat Santsenca per debatre els objectius, els beneficis i els assoliments del programa i per compartir i desenvolupar dinàmiques que serveixin per treballar el Projecte Vital amb els i les participants del programa.

La sessió de treball, que es va plantejar de forma pràctica, va aplegar una quarantena de professionals d’Intermedia que generalment treballen a 20 punts d’actuació distribuïts en 17 municipis de Barcelona, Girona i Tarragona on l’entitat desenvolupa el programa que s’adreça al col·lectiu de persones perceptores de la renda garantida de ciutadania.

Durant la trobada l’equip va mostrar la seva motivació per treballar per les persones i el seu compromís per realitzar un treball de qualitat i de les diferents aportacions en van sorgir diverses idees pràctiques que es podran aplicar en el dia a dia en la tasca d’acompanyament, orientació i inserció laboral.

La metodologia que segueix el programa MAIS combina les accions individuals i accions grupals, amb un seguiment personalitzat, per treballar el procés d’autoconeixement, definir l’objectiu o objectius professionals, desenvolupar competències, apropar la realitat actual del mercat de treball, així com acompanyar en la recerca de feina i la inserció laboral.

El Programa MAIS de Fundació Intermedia, que va començar al mes de gener amb 5 punts d’actuació i el passat 1 de juliol es va ampliar fins als 20 punts, finalitzarà el 30 d’abril de 2020. El Programa està cofinançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Fons Social Europeu.

logos_financadors_mais