Copia de SUPORT LABORL POSTCOVID

La paralització de l’activitat econòmica a causa de la crisi de la COVID-19 ha afectat laboralment a moltes persones. En aquest context, Fundació Intermedia, entitat sense ànim de lucre dedicada a la millora de l’ocupabilitat de les persones, posa en marxa la campanya solidària Intermedia x Feina per oferir orientació laboral postcovid a les persones que ho necessitin.

Com puc demanar l’assessorament?

Per començar l’assessorament laboral cal que omplis el formulari amb les teves dades i una breu explicació de la teva situació. Aquest primer pas és necessari perquè en enviar el formulari autoritzes a Intermedia a fer ús de les teves dades personals (LOPD).

Un cop hagis enviat el formulari, els professionals de Fundació Intermedia començaran a estudiar el teu cas i es posaran en contacte amb tu per començar les sessions d’orientació.

Qui pot sol·licitar el suport en línia o telefònic?

Qualsevol persona resident a Catalunya o Illes Balears que s’hagi vist afectada a nivell laboral durant la crisi del coronavirus i que cregui que li cal una mica d’ajuda per trobar una nova feina, reintroduir-se al mercat de treball o revisar les pròpies competències per reorientar la cerca d’oportunitats laborals en un nou sector.

En què consisteix el suport laboral postcovid?

Orientadors/es laborals t’assessoraran en línia i/o per telèfon tenint en compte el teu cas i la situació en què et trobes.

Les sessions d’acompanyament són totalment gratuïtes i abordaran des de la revisió del currículum i de les competències, fins a la definició d’un petit pla d’acció l’orientació en canals de recerca, sectors i processos de selecció.

Atenció:

La campanya Intermedia x Feina queda aturada durant el mes d’agost i reprendrà  l’activitat i l’assessorament laboral postcovid a partir del 10 de setembre.

contacte_perfeina

TENS ALGUN DUBTE?

Pots contactar amb el projecte Intermedia X Feina a través del telèfon 662 100 855.
Horari d'atenció telefònica: De dilluns a dijous de 9h a 16h. Divendres de 9h a 14h.

comparteix_perfeina     COMPARTEIX

Si saps d'algú que també necessiti suport i assessorament laboral, fes-li arribar la informació, segur que t'ho agrairà.

icones_web perfeina