En el marc del Pla de Barris de la Zona Nord, juntament amb Barcelona Activa, la Fundació Intermèdia engega un nou programa d’inserció sociolaboral dirigit a joves de 16 a 25 anys amb ESO, residents prioritàriament a la Zona Nord de Barcelona.

L’objectiu principal d’aquest programa és que els i les joves millorin les seves habilitats tant personals com laborals, i que puguin definir i portar endavant el seu projecte no tan sols professional, sinó vital, potenciant l’autoconeixement i el seu apoderament. La finalitat del projecte és doble, bé la inserció laboral dels i les joves i/o el retorn al sistema educatiu reglat.

Oferim als i les joves la possibilitat de fer un «tastet» de formacions professionals (fontaneria/electricitat, muntatge i instal·lació de mobles, logística i magatzem, etc) de curta durada. També, oferim un acompanyament personalitzat i basat en les seves necessitats i interessos i centrat en la millora de competències bàsiques i transversals.

Tots els cursos formatius es realitzen emprant una metodologia de treball dinàmica i vivencial per tal d’acompanyar, orientar i formar als i les joves a trobar el seu camí professional.

Actualment s’està portant a terme la selecció dels i les joves per a accedir al programa.

Si tens entre 16 i 25 anys i vols fer un gir a la teva vida, Apunta’t! Podeu contactar amb Fundació Intermedia a través del telèfon 610 551 706, el correu electrònic m.oliva@fundaciointermedia.org, o adreçar-vos a les nostres oficines.