La Fundació Intermedia va participar el passat 8 de juny en la X edició de la Fira Vida, organitzada de forma conjunta per associacions, entitats i serveis que estan ubicats al barri de Campclar de Tarragona, i finançada pel Departament de Treball, Afers Socials i Família.

La Fundació Intermedia col·labora en la tasca de desenvolupament comunitari que es realitza en aquest barri, gestionant diversos programes d’orientació i d’intermediació laboral dins l’equipament cívic del barri de Campclar, gestionat per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària de la Generalitat de Catalunya.

En la Fira es van realitzar diferents actes i activitats, com ara una cercavila amb diferents agents festius convidats, un pastís d’aniversari, diferents tallers i activitats organitzades per algunes entitats col·laboradores, actuacions musicals, festa de l’escuma, així com un dinar popular per concloure la celebració.

Des de la Fundació Intermedia, conjuntament amb la col·laboració d’usuaris/es participants dels nostres programes,  es va realitzar una acció de voluntariat social fent suport a la cercavila popular com a controladors d’accessos. Altres usuaris/es juntament amb veïns i veïnes del territori, van realitzar tallers de cohesió grupal dinamitzats amb risoteràpia i treball de competències transversals, amb l’objectiu de potenciar el treball en equip, la comunicació interpersonal i les habilitats comunicatives dels i les participants.