4 juliol, 2019
La Fundació Intermedia participa en el Fòrum “100 anys, 100 oportunitats” organitzat per l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona

La Fundació Intermedia va participar el passat 20 de juny al Fòrum “100 anys, 100 oportunitats” organitzat per l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona.

Seguint el compromís social de Hilton a escala europea, i en el marc del seu centenari i del dia mundial de les Persones Refugiades, l’hotel va reunir en un esdeveniment molt especial a usuaris i usuàries de diverses entitats col·laboradores: ACNUR, CEAR Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat, Mescladís, Casal dels Infants, Fundació Formació i Treball, Movimiento por la Paz (MPDL) i Fundació Intermedia.

Durant la jornada Hilton Diagonal Mar Barcelona va disposar un espai de networking i va portar a terme diversos tallers, per tal de presentar la seva marca, el sector de l’hostaleria com a indústria en la qual poder treballar, i el desenvolupament de competències per a la inserció laboral, com són afrontar una entrevista de treball i la preparació d’un bon currículum.

Els i les usuàries i les entitats convidades vam conèixer, als diferents estands, les oportunitats laborals que ofereix el sector hoteler, les posicions més rellevants a l’Hotel Hilton Diagonal Mar Barcelona, i els valors d’aquesta companyia.

L’acte va ser una experiència d’aprenentatge que va apropar als i les usuàries participants als recursos i al coneixement sobre la realitat laboral de Hilton Diagonal Mar Barcelona, una organització compromesa amb la inserció laboral i que valora la diversitat com a riquesa.