La Fundació Intermedia, conjuntament amb altres entitats del sector, va assistir el passat 26 de febrer a la Jornada ”Inserció laboral: Empreses i entitats. Parlem el mateix llenguatge?” que va tenir lloc a les instal·lacions de la Fundació Formació i Treball. L’acte va ser organitzat per l’Ajuntament de Sant Adrià del Besòs, la Fundació Formació i Treball, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

L’acte va comptar amb la presència d’entitats, administracions, agents socials i empreses creant un espai de reflexió i treball conjunt amb l’objectiu final de sumar esforços per millorar la resposta a la ciutadania en risc d’exclusió social.

La jornada va incloure la ponència de Jordi Gusi, gerent de la Federació d’entitats catalanes d’acció social (ECAS) i cofundador de la cooperativa de consultoria estratègica Tandem Social, i taules rodones amb representants d’empreses i entitats del territori compromeses amb la millora de l’ocupació. L’obertura de l’acte va ser a càrrec de Joan Callau i Bartolí, alcalde de Sant Adrià del Besòs i va finalitzar amb una visita guiada a les instal·lacions de Formació i Treball.

En aquesta jornada es va fer un recorregut històric sobre la relació entre les empreses i les entitats, amb la finalitat de prendre consciència d’en quin punt ens trobem actualment i compartir experiències i vivències establint un diàleg per intercanviar diferents punts de vista.

L’objectiu de la jornada és reunir als actors que treballen per la millora de l’ocupabilitat al municipi i compartir experiències, dubtes  i propostes de millora sobre l’orientació i inserció laboral dels usuaris del territori amb la finalitat de sumar esforços en la millora de l’ocupació.