Els i les participants del curs de Manipulació d’aliments per a Càtering i Indústria agroalimentària van visitar, el passat  22 de novembre, Imperfect Cafè Restaurant Solidari, ubicat a Castelldefels. Aquesta formació, que s’emmarca dintre del Programa Jo Puc +30 +45, està adreçada a persones derivades de Serveis Socials per la millora de la seva ocupabilitat i està desenvolupada des de la Fundació Intermedia per a l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

Aquest acollidor restaurant sorgeix d’un projecte solidari que busca que les persones que es troben en una situació difícil, valorin les seves capacitats, s’empoderin i siguin conscients dels seus valors; ajudant-les i impulsant-les perquè tornin a trobar el seu lloc en el món laboral.

Durant la visita guiada per la coordinadora del programa solidari i la formadora i dietista, els i les participants van tenir l’oportunitat de conèixer els diferents espais i instal·lacions del restaurant i conèixer tot el procés d’elaboració de cuina freda i calenta.

Aquest curs està format per diferents mòduls: Normes higiènic-sanitàries en restauració, Aprovisionament de matèries primeres en cuina i serveis de càtering i Preelaboració i conservació culinària. Aquesta tercera part de la formació s’ha realitzat de forma pràctica tant en cuina com a espai d’aula-taller. La  formació inclou el certificat de manipulador d’aliments, i té una duració total aproximada de 100 hores.

Aquesta és la segona edició que es realitza en el marc del Programa Jo Puc +30 +45, a causa de l’excel·lent valoració que va obtenir en la primera edició. Des de Fundació Intermedia considerem que una de les claus d’aquest programa és aquesta aproximació a empresa i, en aquest sentit, agraïm aquesta estimable col·laboració d’empreses i entitats del territori que ho fan possible.