27 juny, 2019
Fundació Intermedia participa en la Taula de diàlegs organitzada per Tusgsal

La Fundació Intermedia va participar el passat 28 de maig en la Taula de diàlegs organitzada per Tusgsal, empresa especialitzada en transports urbans i serveis generals ubicada a Badalona.

Aquesta Taula de diàlegs va reunir a diferents entitats i associacions del territori. L’objectiu de la jornada va ser detectar quins aspectes de millora prioritzen les entitats col·laboradores i del territori, per tal de seguir desenvolupant la seva RSC a través d’un impacte real, proper i útil per a la ciutadania.

La jornada va suposar un espai de trobada, on les diferents entitats convidades van poder compartir experiències i detectar juntament punts claus cap a la consecució d’accions socialment responsables.

Gràcies a Tusgsal per convidar-nos i donar-nos veu per tal de cercar vies de col·laboració orientades cap a una transformació social efectiva.