7 juny, 2019
Fundació Intermedia participa en la Sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB)

La Fundació Intermedia va participar el passat 26 d’abril en una sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB) a Palma de Mallorca.

Intermedia forma part del programa “Facilita” que la CAEB duu a terme per afavorir l’accés a l’ocupació d’aquelles persones que tenen més dificultat per trobar feina.

En aquesta ocasió, Intermedia va formar part de la sessió de Networking que des de CAEB organitzen com a intercanvi i posada en comú d’oportunitats entre empreses i professionals del tercer sector. L’objectiu d’aquestes sessions és intercanviar i establir noves relacions. La sessió va començar amb una dinàmica grupal d’intercanvi d’informació sobre les diferents empreses i entitats socials que vam participar aquest dia i va continuar amb la presentació de l’entitat Mater Misericòrdia, convidada especial de l’esdeveniment. Van tenir l’oportunitat d’explicar la seva trajectòria com a entitat i els diferents programes que duen a terme, entre ells, programes d’acompanyament i inserció laboral per a persones amb discapacitat.

Aquesta sessió va ser una bona oportunitat per a continuar donant visibilitat a la Fundació Intermedia a Balears, a més d’establir nous contactes amb empreses que ens acompanyin en el procés de millora d’oportunitats laborals per al Programa Més Feina a Manacor. Aquest programa és finançat per Fons Social Europeu i cofinançat per l’Obra Social de “la Caixa”.