La Fundació Intermedia va participar el passat 26 d’abril en una sessió de Networking organitzada per la Confederació d’Associacions Empresarials de Balears (CAEB) a Palma de Mallorca.

Intermedia forma part del programa “Facilita” que la CAEB duu a terme per afavorir l’accés a l’ocupació d’aquelles persones que tenen més dificultat per trobar feina.

En aquesta ocasió, Intermedia va formar part de la sessió de Networking que des de CAEB organitzen com a intercanvi i posada en comú d’oportunitats entre empreses i professionals del tercer sector. L’objectiu d’aquestes sessions és intercanviar i establir noves relacions. La sessió va començar amb una dinàmica grupal d’intercanvi d’informació sobre les diferents empreses i entitats socials que vam participar aquest dia i va continuar amb la presentació de l’entitat Mater Misericòrdia, convidada especial de l’esdeveniment. Van tenir l’oportunitat d’explicar la seva trajectòria com a entitat i els diferents programes que duen a terme, entre ells, programes d’acompanyament i inserció laboral per a persones amb discapacitat.

Aquesta sessió va ser una bona oportunitat per a continuar donant visibilitat a la Fundació Intermedia a Balears, a més d’establir nous contactes amb empreses que ens acompanyin en el procés de millora d’oportunitats laborals per al Programa Més Feina a Manacor. Aquest programa és finançat per Fons Social Europeu i cofinançat per l’Obra Social de “la Caixa”.