Fundació Intermedia va participar el passat 14 de maig en la Jornada dedicada a l’equip de persones voluntàries, organitzada per Càritas diocesana de Barcelona. L’acte estava adreçat als companys i les companyes, que de manera desinteressada, col·laboren en els projectes laborals que porta a terme Càritas, en alguns dels quals nosaltres actuem com a partners.

En aquesta jornada tres companyes de la Fundació Intermedia (Neus Ferrer, Noemí Serrano i Marta Cendon) van intervenir com a ponents per explicar els projectes que desenvolupem des del 2014 i van dinamitzar  grups de treball perquè els voluntaris poguessin entendre la metodologia i objectius dels tres projectes: Acollida i orientació laboral, Llengua i Habilitats personals i socials.

Des de Fundació Intermedia estem molt contents i contentes per la feina feta i volem felicitar al nostre equip per l’èxit obtingut!