Les entitats que formen el grup territorial Sants – Montjuïc / Les Corts del Programa Incorpora Barcelona, entre elles la Fundació Intermedia, vam estar presents el passat 18 de maig a la 18a edició de Firentitats 2019, celebrada als carrers Sants i Creu Coberta, des de la plaça de Sants fins al carrer Moianès.

BCN Salut Mental, COCEMFE, Comunitat Activa Sants, Fidem, Fundació Dau, Fundació Intermedia Les Corts i Fundació Prevent vam participar representant al Programa Incorpora, a una de les carpes de la fira d’entitats dels Barris de Sants, Hostafrancs i La Bordeta.

Amb el lema Firentitats 2019, el barri es mou!, més de 150 entitats del territori vam oferir activitats diverses per descobrir les propostes que ofereixen a diferents àmbits com la cultura, l’esport, els drets cívics i socials, l’educació, la interculturalitat, la formació, el treball, la sostenibilitat o la solidaritat.

Va ser una jornada on les grans protagonistes vam ser les entitats, els projectes i les activitats que impulsem, una festa del teixit associatiu a uns barris molt actius i compromesos de la ciutat de Barcelona.

Les entitats Incorpora vam donar informació sobre el Programa subvencionat per l’Obra Social ”La Caixa”, que pretén millorar la integració sociolaboral de les persones en situació de vulnerabilitat, dels serveis que oferim a les persones aturades i a les empreses, i de les activitats i els programes que portem a terme.