Els i les alumnes del Curs de Robòtica 4.0 i Impressions 3D del Programa Singular van visitar el passat  29 de maig el magatzem automatitzat de la Plataforma logística Central de CONDIS, situada a  Montcada i Reixac.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.

Durant la visita,  els i les alumnes van poder veure  les instal·lacions automatitzades portades a terme per  Witron Logistik+Informatik  amb un sistema innovador d’OPM (Order Picking Maschinery)-Picking de caixes automàtic- i DPS (Dynamic Picking System) – Reposició d’articles al frontal de picking mitjançant  transelevadors  automàtics- per la preparació de comandes.

Els i les alumnes van poder comprovar el paper del tècnic programador de PLC que posa en marxa i integra les màquines que componen  un magatzem d’aquestes característiques.

Dins d’aquestes instal·lacions  s’opera el 70% de producte envasat sec, donant servei  a més de 500 botigues a Catalunya, amb més de 3.000 referències de Secs.

Des de Fundació Intermedia volem agrair a CONDIS SUPERMERCATS per obrir les portes de la seva seu central  als i les nostres alumnes, futurs tècnics i tècniques de Robòtica 4.0.