Els  i les alumnes de la primera edició del Curs de Jardineria i manteniment del Programa JO PUC, van visitar el passat 7 de maig el departament de Jardineria i maquinària de Bauhaus, situat a la Zona Franca.

El Programa Jo Puc és un servei municipal  adreçat a persones derivades de Serveis Socials per a la millora de la seva ocupabilitat, i està desenvolupat per la Fundació Intermedia i coordinat pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

La visita a Bauhaus va comptar amb la col·laboració d’una responsable del departament de personal de la botiga i amb un venedor especialitzat del departament de Jardineria.

Aquesta visita ens ha permès conèixer les diferents eines i màquines (desbrossadores, tallagespes, tisores, etc.), i la diversitat de productes específics (fertilitzants, terres, productes fitosanitaris, etc.) que es troben al mercat. També vam poder conèixer els productes específics de rec i de tractaments per les piscines (bombes, sistemes i connexions de reg, productes i aparells específics per neteja i manteniment d’aigües, etc.), així com altres accessoris, i productes decoratius (tanques, gespa artificial artificials, etc.)

Aquesta formació professionalitzadora de 77 hores ha comptat amb un total d’11 alumnes. La formació té com a objectiu formar a les persones participants en la realitat del sector, per això durant la formació s’ha incidit en la part pràctica. Més del 60% de la formació s’ha realitzat en exterior o en aula taller, incloent-hi un total de cinc visites a empreses del sector.

Des de Fundació Intermedia volem agrair a Bauhaus per obrir-nos les seves portes i ensenyar-nos les seves instal·lacions. Aquesta visita ha suposat una experiència molt profitosa per als i les alumnes que han pogut conèixer de primera mà les tasques professionals corresponents per treballar en el sector de la Jardineria.