Fundació Intermedia inicia a Barcelona dues accions formatives, gratuïtes i amb borsa de treball, al mes de febrer:

Auxiliar de la Llar

El curs té per objectiu la capacitació en les tasques de neteja pròpies del Servei d’Atenció Domiciliària. Aquesta formació s’imparteix del 12 de febrer al 23 de març, de 09.00 h a 14.00 h, en el marc del Punt Formatiu Raval del programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”.

Un total de 150 hores de formació, repartides en 50 hores de competències transversals, 25 hores de formació tècnica sobre neteja domiciliària i 75 hores de pràctiques amb Suara Cooperativa.

Aquesta acció formativa es fa en col·laboració amb la cooperativa Suara, en la modalitat de formació a mida, amb elevades possibilitats reals de contractació. Les sessions informatives i de selecció dels participants es faran els dies 5 i 8 de febrer, a les 10.00 h.

Auxiliar de Carnisseria i Xarcuteria

En col·laboració amb la consultora Accenture es capacitarà als participants per iniciar-se professionalment com a carnissers/es i xarcuters/es.

El curs, amb un total de 300 hores lectives, s’imparteix del 19 de febrer al 16 de maig, en horari de matins, amb el suport del Gremi de Carnissers.

El contingut de la formació està dividit en tres mòduls: 100 hores de competències transversals, seguint la metodologia digital d’Accenture; 100 hores de formació tècnica, on es desenvoluparan les operacions de recepció de productes carnis, la classificació de matèries primeres, la valoració de la carn, l’especejament, la preparació i elaboració de productes i preparats carnis, l’envasat i l’emmagatzematge,  segons la normativa tecnicosanitària vigent, i la comercialització de productes carnis en petites i mitjanes empreses; i finalment es realitzaran 100 hores de pràctiques en empreses col·laboradores. Les sessions informatives i de selecció es realitzaran els dies 7 i 14 de febrer, a les 10.00 h.

Per garantir l’èxit dels cursos i les possibilitats de contractació els participants hauran d’estar en condicions d’incorporar-se al mercat laboral, amb permís de treball en vigor, domini del castellà parlat i escrit, i amb motivació i disponibilitat per treballar a l’ocupació. Per inscripcions o dubtes podeu contactar amb Fundació Intermedia a través del telèfon 93.342.83.80 o adreçar-vos a les oficines ubicades al c/Sant Oleguer, 2-4, baixos (Barcelona).

Cartell Curs Aux Llar 2018  Cartell Curs Carnisseria 2018