La Fundació Intermedia posa en marxa un nou curs d’Iniciació a la Carnisseria i un nou curs d’Iniciació a la Peixateria en el marc dels Punts Formatius Incorpora a Tarragona. Aquests espais de formació estan subvencionats per Obra Social «la Caixa» i per la Fundació Accenture.

Curs d’Iniciació a la Carnisseria

El curs té per objectiu la capacitació de 15 participants per a les tasques de personal de Productes Frescos en grans superfícies comercials i/o manipuladors/es de productes carnis. Contempla una durada total de 285 hores lectives, del 5 de febrer al 19 d’abril, en horari de matins, i es realitza en col·laboració amb l’empresa Carnicas Fillat, que imparteix la formació tècnica-professional.

Curs d’Iniciació a la Peixateria

El curs té per objectiu la capacitació de 15 participants per a les tasques de personal de Productes Frescos en grans superfícies comercials i/o manipuladors/es de peix i marisc. Contempla una durada total de 285 hores lectives, del 12 de febrer al 26 d’abril, en horari de matins, i es realitza en col·laboració amb l’empresa Peixos Savall, que imparteix la formació tècnica-professional.

Ambdós cursos també inclouen mòduls formatius de desenvolupament competencial per realitzar les tasques laborals amb adequació a les competències personals exigides pel sector laboral, així com 85 hores de pràctiques no laborals en empreses del sector. A més, els i les alumnes disposaran del certificat de Manipulació d’aliments en finalitzar el curs.