5 abril, 2018
Intermedia i Suara col·laboren en la inserció laboral en el marc del programa Incorpora

La Fundació Intermedia i Suara Cooperativa, que des del 2015 treballen conjuntament per millorar la inserció laboral i la contractació de persones en situació de vulnerabilitat, van promoure durant tot el 2017 més de 1.200 contractacions al Servei d’Atenció Domiciliària que gestiona Suara. Aquesta estreta col·laboració, que s’emmarca dins el programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”, ha aconseguit que durant el darrer any més de 1.500 persones participin en processos de selecció gestionats per Fundació Intermedia, generant gairebé 500 contractes d’auxiliars de la llar, més de 700 contractacions de personal d’atenció directa i la contractació de més de 500 persones.

La Fundació Intermedia ha estat l’encarregada de realitzar tots els processos de selecció, seguint els paràmetres i requisits marcats per la cooperativa. Així mateix, Intermedia també ha estat al capdavant del reclutament de les candidatures i la preparació de la documentació necessària per a la contractació de les persones seleccionades, que s’han incorporat als seus llocs de treball com a auxiliars de la llar i professionals d’atenció directa en el domicili.