Des del passat mes de novembre del 2016, la Fundació Intermedia és beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya, un projecte destinat a incentivar la contractació en pràctiques de joves. El projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/213/2016.

En la seva convocatòria 2016, el programa ha suposat la contractació en pràctiques de 6 joves, beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil, durant un període de 6 mesos a jornada completa i als municipis de Barcelona, Mataró, Reus i Figueres. Amb formació i perfils professionals diferents, la subvenció esmentada ha permès la contractació de dues auxiliars administratives, per realitzar tasques de suport administratiu vinculades a programes que gestiona l’entitat; una recepcionista, per portar a terme l’atenció de la recepció i funcions administratives auxiliars; dues tècniques de suport a programes socials de la fundació; i una auxiliar de comunicació, que té assignades tasques de suport a l’àrea de comunicació de l’entitat.