La Fundació Intermedia va assistir el passat 13 de març a la jornada “Revolució demogràfica: la nova maduresa”, celebrada al Palau Macaya de Barcelona i coorganitzada per la Fundació Bancària “la Caixa” i la Fundació Factor Humà.

La jornada, conduïda per la periodista Rosa Maria Calaf, va abordar l’envelliment de la població activa, tot explorant els recursos per desenvolupar el talent sènior. Amb una benvinguda a càrrec de Marc Simón, sotsdirector general de la Fundació Bancària “la Caixa”, i una cloenda a càrrec de Juliana Vilert, presidenta de la Fundació Factor Humà, la sessió també va analitzar les noves funcions que els departaments de Recursos Humans han de desenvolupar per gestionar la diversitat a l’empresa, on poden arribar a conviure fins a quatre generacions diferents.

L’objectiu de la jornada, estructurada en cinc ponències, era el de reflexionar sobre la discriminació per edat que afecta les organitzacions i la societat en general, sensibilitzant sobre el potencial del talent sènior i el paper fonamental que aquestes persones treballadores poden jugar a les empreses. Les ponències van estar protagonitzades pel director d’Estudi DTUM, l’Albert Cortina, la consultora i formadora en Age Management, la Laura Rosillo, el CEO Founder de Cooldys, en Carlos Morales, el coordinador en Vivienda Cohousing Seniors Vida Sostenible ONL, en Prudencio López, i la directora fundadora de Mymo, l’Eleonora Barone.