El passat 1 i 2 de març va tindre lloc a la Bisbal d’Empordà la 5a edició del Saló de la Formació, l’Ocupació i l’Empresa del Baix Empordà. Des de fa 4 anys Intermedia participa activament a l’esdeveniment, a través de la instal·lació d’un expositor en el qual s’ofereix informació i assessorament sobre formació, programes d’orientació, inserció i oportunitats laborals a totes aquelles persones presents al recinte.

El Saló està adreçat principalment per a persones en situació d’atur, estudiants, emprenedors/res i empresaris/es. I a més de l’espai d’exposició per a les entitats, empreses i serveis de la comarca, els assistents van poder gaudir de diferents conferències, xerrades, tallers i processos de selecció en viu per a vacants reals a cobrir.

Aquest tipus d’esdeveniments suposen una bona oportunitat per apropar l’entitat a les persones que cerquen oportunitats laborals i /o formatives, donar a conèixer la tasca de l’entitat i establir contactes amb el teixit empresarial de la comarca per a possibles col·laboracions.

L’èxit d’aquest any garanteix la continuïtat de futures edicions, en les quals lntermedia seguirà fent costat i apostant per la creació de xarxa en l’àmbit comarcal.