El passat dimarts 29 de novembre es va presentar “Lliures de pobresa, exclusió i desigualtats”, una iniciativa impulsada per Coop57, Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS) i Òmnium Cultural amb l’objectiu de construir un model socioeconòmic alternatiu que acabi amb la precarietat laboral i vital a Catalunya. Fundació Intermedia és membre de la federació d’Entitats Catalanes d’Acció Social.

El projecte, en el que també hi han participat com a membres d’ECAS la directora de l’Àrea de Client Públic i Institucional de Suara Cooperativa, l’Elisenda Xifre, i la directora d’Operacions de Fundació Intermedia, la Sònia Moragrega, neix amb la voluntat de finançar projectes de transformació social en un context d’emergència. Una crida a la mobilització ciutadana per contribuir a crear un fons econòmic de solidaritat que ajudi a donar suport a alternatives innovadores sota el paraigua de l’economia social i solidària.

Més informació aquí.