El passat divendres 29 de juliol els dos primers grups de dones majors de 30 anys participants en el programa “Noves metodologies d’orientació per a dones” van finalitzar la seva experiència, després de tres mesos de treball intens. El programa conclou amb un 33% d’inserció i un 100% d’implicació, atorgant a les participants eines per definir el seu propi Projecte Vital i identificar i concretar objectius professionals a assolir a través del seu pla d’acció.

El projecte, finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya dins la convocatòria Innovadors, ha estat gestionat per Tarragona Impulsa, de l’Ajuntament de Tarragona i els Jocs del Mediterrani, amb aliança amb els serveis municipals dels 14 municipis seu dels Jocs. El projecte compta també amb la col·laboració de la Fundació Intermedia, que ha liderat l’atenció a les 30 dones, acompanyant-les al llarg del seu procés d’empoderament, orientació i recerca de feina.

L’acte de cloenda dels dos primers grups de dones ateses ha comptat amb la presència del conseller d’Ocupació i Desenvolupament econòmic, Francesc Roca; la cap de secció tècnica de Tarragona Impulsa, Aurora de la Torre Trigo-Figueroa; la tècnica municipal Josepa Miravet; la directora territorial de la Fundació Intermedia, Maite Fortuny; la coach d’Intermedia, Cristina Saladie, i les 30 dones participants en el programa. Al mes de setembre es formarà el tercer grup de dones del projecte, que configurarà el darrer grup d’aquest any 2016.