La Sabrina Álvarez, antiga alumna del curs d’Auxiliar de Restauració (Cuina i Sala) organitzat per la Fundació Intermedia, va ser contractada com a cambrera de sala del restaurant Tickets el passat mes de juny. Els nous i les noves alumnes d’aquesta formació, que s’emmarca en el Programa Integral de Cualificación y Empleo (PICE), van poder coincidir amb la Sabrina en una visita organitzada a les instal·lacions del restaurant, amb l’objectiu que els i les joves descobrissin quins són els aspectes més valorats per aquest sector a l’hora de contractar nou personal.

El testimoni de la Sabrina va il·lusionar molt els i les joves que, com és habitual en aquest tipus de visites, també van comptar amb l’acompanyament d’en Xavi Alba, cap de sala del prestigiós grup de restauració. El Tickets, que està situat al voltant de l’Avinguda Paral·lel de Barcelona, forma part del grup de restaurants que ofereixen l’Albert i el Ferran Adrià conjuntament amb els germans Iglesias.