La progressiva incorporació dels ordinadors a les diferents activitats productives, de creació i lleure, així com l’expansió de les xarxes de comunicacions a tots els àmbits de la vida ciutadana, constitueixen dos fenomens que visualitzen els canvis que està experimentant la nostra societat. Aquest conjunt de tecnologies basades en la microelectrònica, la informàtica i les xarxes de comunicacions, és a dir, les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)

Per aquest motiu, Fundació Intermedia posa a la teva disposició aquesta pàgina web, on trobaràs continguts interessants que podran ajudar-te en l’aprenentatge de les TIC per a la teva recerca de feina.

Comencem amb “TUTORIALS BÀSICS” per a principiants sobre els perifèrics, el correu electrònic, els processadors de textos (com el Word o el Lliure Office), i els sistemes operatius com el Windows.

A l’apartat de “PORTALS DE FEINA” trobaràs diversos tutorials per aprendre a inscriure’t als millors portals i accedir a les millors ofertes de feina.

Després podràs continuar amb les “XARXES SOCIALS” (Linkedin, Youtube, Twitter, i Facebook).

També t’ensenyem a utilitzar altres “RECURSOS DIGITALS“, com poden ser els escriptoris virtuals o el núvol. A més, pots veure uns vídeos que segurament et motivaran en la teva recerca de feina.

Per últim, visita l’apartat RECURSOS PER A LA RECERCA DE FEINA“, per veure com preparar el teu CV, com redactar la carta de presentació, com cercar, què és l’autocandidatura, què és el vídeo CV i, finalment, com preparar l’entrevista.
Estem segurs que aquets continguts et seran de gran ajuda.