L’acte d’entrega de diplomes del Programa JO PUC es va celebrar el passat 24 de gener al Centre Cívic de Ribera Baixa, situat al Prat de Llobregat. L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament del Prat de Llobregat, ha estat encapçalat per la tinenta d’alcaldia Marta Mayordomo, de l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació, i per la tinenta d’alcaldia Pilar Eslava, d’Igualtat i Drets Socials i Regidora d’Educació.

L’acte va voler representar, entre altres aspectes, el reconeixement de l’esforç i la capacitat d’afrontar nous reptes professionals i formatius de totes les persones  participants del programa. Els diplomes entregats, corresponents als darrers cursos finalitzats, són d’ Auxiliar de serveis i conserge, Coordinador/a de gestió de SAD, Recepcionista de SAD, Agent polivalent de magatzem, neteja industrial i comerç/atenció al client. Entre els assistents a l’esdeveniment també hem comptat amb els i les participants que han finalitzat l’itinerari de competències socials i laborals, que igualment han rebut un reconeixement.

El Programa Jo Puc és un servei municipal  adreçat a persones derivades de Serveis Socials per a la millora de la seva ocupabilitat, i està desenvolupat per la Fundació Intermedia i coordinat pel departament municipal de Serveis Socials i el Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

Des de la Fundació Intermedia volem agrair a les empreses i entitats la seva col·laboració i dedicació durant les formacions, ja que amb aquesta voluntat i il·lusió aporten una experiència més directe als i les participants.