En el context del programa Reincorpora, les entitats Tarragona Formació i Treball i Fundació Intermedia van oferir a finals de juliol un taller a nou persones participants del programa que, actualment, estan en fase final de condemna al Centre Penitenciari Obert de Tarragona. Un dels objectius principals d’aquest tipus d’accions per a la reintegració és dotar els participants dels recursos i les eines que els serviran de suport per reincorporar-se tant a la societat com al món laboral i, per tant, la importància d’aquestes accions en aquest procés és fonamental.

El taller, que es va celebrar a les instal·lacions del CaixaForum de Tarragona, es va dividir en dues parts. Durant la primera, els participants van poder assistir a un col·loqui sobre valors i motivació impartit per set persones amb paràlisi cerebral de l’associació No Somos Invisibles, mentre que durant la segona part es va fer una activitat artística en què van poder interactuar més de prop amb els ponents.

Més informació aquí.